Wnioski można złożyć w formie:

I. Papierowej za pośrednictwem:

  1. Poczty polskiej lub
  2. Osobiście w tut. Ośrodku

 

II. Elektronicznej za pośrednictwem:

1. Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP, gov.pl, mObywatel)

 

Jak założyć profil zaufany?
- https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

 

Uwaga!
Wysyłając wniosek w formie elektronicznej zarówno pismo przewodnie jak i załączony wniosek o dodatek osłonowy (w formacie PDF) powinny być podpisane podpisem zaufanym.

 

Jak wysłać pismo ogólne?
https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne

 

Jak podpisać dokument elektronicznie?
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

 

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załączniki:
Pobierz plik (WNIOSEK_DO_20224..pdf)Wniosek Dodatek Osłonowy[ ]341 kB

Wnioski można wysłać w formie:

I. Elektronicznej za pośrednictwem:

  1. Portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia - https://empatia.mpips.gov.pl/

Jak założyć profil zaufany?
 - https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

II. Papierowej za pośrednictwem:

  1.  Poczty polskiej lub

  2. Osobiście w tut. Ośrodku

 

W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną:

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wnioski można wysłać w formie:

I. Elektronicznej za pośrednictwem:

  1. Portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia - https://empatia.mpips.gov.pl/

Jak założyć profil zaufany?
 - https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

II. Papierowej za pośrednictwem:

  1.  Poczty polskiej lub

  2. Osobiście w tut. Ośrodku

 

W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną:

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wnioski można złożyć w formie:

I. Elektronicznej za pośrednictwem:

  1. Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP, gov.pl, mObywatel) - https://www.gov.pl/web/gov/zloz-wniosek-o-refundacje-podatku-vat-za-paliwo-gazowe-dla-gospodarstw-domowych

 

Jak założyć profil zaufany?
- https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

 

II. Papierowej za pośrednictwem:

  1. Poczty polskiej lub
  2. Osobiście w tut. Ośrodku

 

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załączniki:
Pobierz plik (Wniosek.pdf)Wniosek.pdf[ ]165 kB
dodatek

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 51, (32) 296 21 52, (32) 296 21 53
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załączniki:
Pobierz plik (weglowy2.pdf)Wniosek o wypłatę dodatku węglowego[ ]123 kB

Wniosek o wydanie zaświadczenia do programu "Czyste powietrze" - MOPS Będzin

W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną:

Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

tel.: (32) 296 21 46, (32) 296 21 55
email: 500plus@mops.bedzin.pl